رفتن به محتوا

تعریف کلی
بندکشی و درزبندی

اجرای اصولی کاشی کاری و بندکشی و همچنین درزبندی صحیح فضای بین کاشی‌ها، درزهای انبساطی و ژوئن‌ها، از مهم‌ترین مراحل نازک کاری و آب بندی در ساختمان‌های صنعتی و مسکونی می‌باشد. به دلیل عمومیت کار و فراوانی نسبی نیروی کار در این زمینه، بعضاً توجه زیادی در این مرحله حساس به نوع متریال انتخابی نمی‌گردد.

لذا معمولاً شاهد پدیده‌هایی مانند لق شدگی و عدم اتصال مناسب کاشی و سرامیک در کف و دیوار، عدم درزبندی مناسب درزهای انبساطی و در ادامه نفوذ آب از مقاطع و محل بندها و درزها خواهیم بود.

شرکت سیویل بتن با ارائه متریال و روش آب بندی در مرحله قبل از اجرای کاشی و سرامیک، ابتدا مشکل آب بندی را حل نموده و در مرحله نصب کاشی و سرامیک و همچنین بندکشی، با ارائه چندین گرید چسب‌های کاشی پلیمری و پودرهای بندکشی ویژه با مکمل لاتکس، مشکلات ناشی از نصب ناصحیح کاشی و سرامیک را مرتفع ساخته است.

همچنین با ارائه انواع ماستیک پلی اورتان دو جزئی و تک جزئی درزبندی با ویژگی‌های منحصر به فرد، امکان پر کردن و آب بندی درزها و ژوئن‌ها را در سازه‌های مختلف فراهم ساخته است. خصوصیات مشترک ماستیک ها مانند چسبندگی و انعطاف بالا و همچنین تفاوت برخی خصوصیات مانند حالت مواد و مسائل ریالی، سبب افزایش قدرت تشخیص کارفرما و پیمانکاران جهت انتخاب و اجرای محصول مورد نظر می‌گردد.